czwartek, 5 stycznia 2012

Rozdział 6.

Doszliśmy do sali i weszliśmy.
- Rząd czwarty miejsca 2 - 8 - powiedział facet patrząc na nasz bilet(załapaliśmy się już na grupowy, czaicie?! XD).
Usiedliśmy. Od lewej było tak: Zayn, Carol, Louis, Naill, Harry, ja i Liam. Łiii, koło Harry'ego i Liam'a, będzie się do kogo przytulić ^^ - pomyślałam i uśmiechnęłam się. Harry i Liam też nie byli smutni XD. Kino było prawie puste. Usiedliśmy, gdy coś sobie przypomniałam. NIE MA POPCORNU.
- Ej, Liam, ja idę po popcorn jak coś, okej? - szepnęłam do Liam'a bo film się jeszcze nie zaczął. Przyszłam  z dwoma MEGA wielkimi kubełkami popcornu. Jeden był dla Zayn'a Clarol, Louis'a a drugie dla mnie, Harry'ego i Liam'a. Niall miał z każdego bo było nie równo XD. Dobra film się zaczął. Wtuliłam się w Liam'a i spojrzałam dyskretnie na Harry'ego, który miał zazdrosną minkę. Uśmiechnęłam się i normalnie usiadłam. Był moment, w którym nagle otworzyły się wszystkie szafki na raz. Przestraszona wtuliłam się w Harry'ego nie patrząc na film. Nagle usłyszałam, jakiś śmiech. Obejrzałam się (zapewne jak garstka ludzi, którzy oglądali ten film). Okazało się, że Carol i Lou się śmieją. Pytam się Harry'ego:
- Ej, o co chodzi ?
- Mogłem przewidzieć reakcje Lou.- odpowiedział i zrobił facepalma.
Olśniło mnie. Wyjęłam telefon i napisałam do Carol smsa: Przestańcie, próbuje mieć fajne chwile z Harry'm !
Jak przeczytała to od razu się uspokoiła i  uspokoiła również Lou. Uśmiechnęłam się i dalej oglądałam, wtulona w Harry'ego. Moment grozy, podniosłam głowę na tej samej wysokości co głowa Harry'ego, gdy pojawił się demon, pisnęłam i odwróciłam głowę. Harry to samo. Znowu nasze twarze znalazły się obok siebie, było już tak blisko, nawet oczy już zamknęłam. I nagle:
- HAHAHAAA ! WIDZIAŁEŚ TO LOU ?!
- WIDZIAŁEM, HAHAHAH!
NOSZ KURWA !  - pomyślałam.(tak wiem, nie kulturalne, ale jestem wkurzona!) Wstała i ofuknęłam ich:
- CAROL, LOU ! ZAMKNĄĆ SIĘ !
Lou i Carol, uciszyli się. Usiadłam i zobaczyłam przerażonego Liam'a.
- Co jest ? -zapytałam zaniepokojona.
- Nie nic - odpowiedział nadal trochę oszołomiony.
Ta dziewczyna podeszła do ekranu. A on już się przestraszył.
- Liam... - pogłaskałam go po ramieniu - co jest, powiedz mi...
Ten nic nie mówił tylko patrzył się na mnie jak na jakieś demona i powiedział:
- Nic... przytulisz mnie ?
Ja zdziwiona przytuliłam drżącego Liam'a.
- Dziękuję... - odpowiedział, już milszym głosem.
- Nie ma za co...
I nagle na sale wpadł Zayn. Cały mokry. Wszyscy look na niego, Carol i Lou w śmiech. Ja i Niall wstaliśmy i pytamy się Zayn'a:
- Zayn, co ty ?
- Nie wchodźcie do kibla. - odpowiedział i zdjął koszulkę.
JEST STYCZEŃ A ON SE ZDEJMUJE KOSZULKĘ! Ja nie mogę. Usiadł i powiedział:
- O mój boże.
Carol i Lou nie mogli przestać się śmieć tak jak ja i Liam. Tylko Harry i Naill byli normalni XD Uspokoiliśmy się, ja dałam Zayn'owi moją bluzę (śmiesznie wyglądał, gdyż była ona w kwiaty XD) dokończyliśmy film, nadal chichocząc.



WSTAWIŁAM. Miałam jeszcze pisać ale nasza Carol się zaraz posika jak nie przeczyta. Jednak moja przyjaciółka nie pisze ze mną XD Dziękuję właśnie Carol i Monice < 3 Monika dawaj ten rozdział po cię uduszę XD Dobra jutro następny jak zdobędę czas XD Narka XD

4 komentarze:

  1. zajebiście .! XDD i jutro znajdziesz czas zobaczysz XDDD bo się znowu podniece XDDD kocham Cię Zuzo Ty moja ;***** Hahahaha :
    Znowu nasze twarze znalazły się obok siebie, było już tak blisko, nawet oczy już zamknęłam. I nagle:
    - HAHAHAAA ! WIDZIAŁEŚ TO LOU ?!
    - WIDZIAŁEM, HAHAHAH!
    my chyba robimy to specjalnie XDDD jutro wymyślisz coś że będziemy się jeszcze bardziej śmiać zobaczysz XDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Obejrzałam się (zapewne jak garstka ludzi, którzy oglądali ten film). Okazało się, że Carol i Lou się śmieją. Pytam się Harry'ego:
    - Ej, o co chodzi ?
    - Mogłem przewidzieć reakcje Lou.- odpowiedział i zrobił facepalma.
    na co jest ta reakcja.? na was czy na film.? XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Uśmiałam się ^^ sierota Zayn zalał publiczną toaletę ale masz akcje XD
    Czeeekam na NN

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajnie :) Uśmiałam się. Czekam na następny! XD

    OdpowiedzUsuń